Exlibris

 Фото. Vadimoh. Список в дорогу Exlibris

Краса хризантемна
мов осінь

старіючий хлопчик
глузливих сполоханих снів
недоколихане бідне дитя

стеариновий присмак
золотаві промінчики пальців
на клавішах злого дитинства

засмучений відгомін
тонко тягнеться в чорний ставок
де давно потонули
уламки залізної зірки

Равлик

Я боюсь прапорів і майданів
я лякаюсь вітрин і плакатів
равлик душі боязко
сховався у панцир тіла
і молиться там тихенько
своєму
ніжному
Богові

Натюрморт

Ні-чо-го
кольорові яблука
квітка
прозора склянка
відбита в єдиному дзеркалі
тьмяний нічник
мій ляльковий місяць
підвішений на цвяху

Нарешті…

На ранок
прив’язаний до щогли
глухий Улісс
пропливаючи на сонячній яхті
крикнув — Все!
Я покінчив з сиренами!

Нарешті.
Зітхаю
розтрісканою каріатидою,
скидаючи геть
ненависний балкон.

Нарешті…

Стою
безглуздою бутафорською колоною
з першого акту «Вишневого саду»
порожня всередині.
Нарешті…

Улісс пропливає
на зпаленій морем і сонцем
пошарпаній яхті —
котрий світанок.

І котрий вже ранок
Кричить.

Порцеляновий дім

Моє порцелянове місто
де вічно уранішні вулиці
занадто чисті
де сонце сходить
як тільки я захочу світанку

де дзвін зривається з башти
стрибає кришталевою горошиною
по скляних сходах
з поручнями з чистого срібла

де мешканці такі доброчесні
що не покидають домівок
жінки настільки цнотливі
що навіть обличч не мають
чоловіки безмежно сильні та ніжні
і діти не знають
що таке вбивство

де події швидкоплинні
а драми умовні
і в змозі зворушити
тільки квіти
з паперових андерсенівських садів

де беззахисним дюймовочкам
говорять просто :«Обери найпрекраснішу квітку!..»,

а примарний карнавал ельфів
завжди безмовний
завжди на самому початку…

Здається що я вже
давно так живу.
Тут або там?..
Усередині…

Епітафія

Моїх бажань зім’ята купа
безглуздою гірляндою пожовклою
повисла на безглуздому гачку
прибитому до білого крила
роялю —
його я вигадала! —
хоч на ньому
Шопена я б могла зіграти Вам!..

_________________________________

(с) Светлана Осеева. Фрагменти из книги «Порцеляновий джаZZ»

Добавить комментарий

